Huoltopyynnöt ja vikailmoitus

Lomakkeen kautta tehtyjä huoltopyyntöjä käsitellään arkisin klo 8-16. Mikäli asiasi vaatii välitöntä reagointia (esimerkiksi vesivahinko tai oven avauspyyntö) soita asiakaspalveluumme.

 

Teemme voitavamme koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi ja varmistaaksemme henkilökuntamme työturvallisuuden. Ilmoitathan meille huoltopyynnön yhteydessä, jos työn suorittamisessa on tarpeen ottaa huomioon erityistoimenpiteitä, kuten esimerkiksi henkilökuntamme suojautuminen, tiettyjen tilojen välttäminen tai riskiryhmiin kuuluvien henkilöiden kontaktoinnin välttäminen. Tieto auttaa meitä suojelemaan omaa henkilökuntaamme mahdolliselta altistumiselta, jos tiloihin on tarpeen tulla kiireellisiä huoltotöitä tekemään, eikä huoltotyötä voida siirtää toiseen ajankohtaan. Emme säilytä tietoa sen pidempää aikaa, kuin mikä on tarpeen huoneiston huoltokäynnin hoitamiseksi. Emme kerää emmekä tallenna tai muutoinkaan käsittele yksittäisten henkilöiden terveystietoja, kuten esimerkiksi tietoa henkilön koronavirustartunnasta tai sairaudesta.

Me arvostamme yksityisyyttäsi ja kiinnitämme erityistä huomiota henkilötietojen suojaukseen ja noudatamme hyvää tietojenkäsittelytapaa. Tarjoamme kiinteistöhuoltopalveluita taloyhtiöiden käyttöön ja huolehdimme taloyhtiöasiakkaidemme asukkaiden huoltopyynnöistä. Pääsääntöisesti lomakkeella kerättyjen ja palvelussa ylläpidettävien asukkaiden henkilötietojen osalta taloyhtiö toimii ko. rekisterin rekisterinpitäjänä. Käsittelemme taloyhtiön rekisteriin kuuluvia henkilötietoja kiinteistöhuoltopalveluiden tarjoamiseksi taloyhtiön lukuun. Toimimme henkilötietojen rekisterinpitäjänä tilaaja-asiakkaana (kuten taloyhtiöt) toimivien tahojen päättäjien ja yhteyshenkilöiden yhteystietojen osalta ja silloin kun asiakassuhde syntyy meidän ja asukkaan välille suoraan esim. ovenavauspalveluun liittyen. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä saat täältä.